Ga naar de inhoud

24-uurs beleid

Wij werken hard om uw reparaties binnen 24 uur na binnenkomst weer mee te geven met de koerier. Om dit voor elkaar te krijgen hebben wij van de meest gebruikte merken en modellen de onderdelen op voorraad.

Mocht er onverhoopt iets niet op voorraad zijn, zullen wij dit altijd laten weten aan u! Wij geven aan hoe lang wij verwachten dat het gaat duren en wanneer u uw instrument dus weer retour kunt verwachten.

Als u een prijsopgave vooraf wenst, hangt het natuurlijk af van wanneer wij hiervoor akkoord krijgen. Nadat u akkoord gegeven heeft, zullen wij de reparatie uitvoeren en uw instrument weer aan u retourneren.

Wij werken met UPS als koerier. Dit houdt in dat u hier een sticker kunt aanvragen. Nadat u deze ontvangen heeft belt u met UPS voor de afhaling van het pakketje bij uw praktijk. 

Wanneer wij uw instrument retourneren, zit er het volgende in uw pakketje:

  • Uw gerepareerde instrument(en) in een herbruikbaar doosje
  • Uw factuur
  • Een nieuw klachtenbriefje voor uw volgende reparatie
  • Een verzendzakje met daarop de UPS retoursticker

Wanneer u uw volgende reparatie aan ons wilt verzenden, kunt u het klachtenbriefje invullen en samen met uw instrument(en) in het witte verzenddoosje doen. Dit doosje stopt u vervolgens in de retourzak en deze plakt u dicht. 

Daarna belt u met UPS om uw pakketje op te laten halen, deze wordt de volgende dag bij ons bezorgd.

Als u hierover vragen heeft, mag u altijd contact met ons opnemen.